Tuesday, January 12, 2010

गजल्याङ्रो (By Jitu, Dinesh and Me अनी अरु साथीको सल्लाह पनि मिस्या छ )

मेरा लागि तिम्रो माया जीवन थुन्ने चुकुल सरि,
तिम्रा लागि मेरो माया थकाई मार्ने सुकुल सरि !!!
किन्या थिएँ रातो घुम्टो बेहुली हुंदा सजाउनलाई ,
मिल्काइदियौ सम्झी त्यस्लाई मच्छड छेक्ने झुल सरि !!
(तर बिचार गरिनौ बालिके ...झूल पनि बेला बेलामा चाहिन्छ भनेर )
सम्झ्यौ हौली आफूलाई एक्ली यौटी परी भन्ने,
छट्पटिन्छ मेरा विना केटो काका कुल सरि !!!
(खुट्टा भए जुत्ता कत्ती कत्ती?? भन्ने पनि थाहा छ क्या यो केटोलाई )
तिम्रै चिन्ता तिम्रै टण्टो हुन्थ्यो मुयाँ सधैंभरी,
तर्किगयौ मलाई छाडि पानीको त्यो मुल सरि !!!

मनभित्र जोगाइराखेँ था थिएन चक्चक गर्छ्यौ,
मुटु मात्रै के च्यात्थ्यौ र च्यात्यौ गन्जी आमुल सरि !!!
पिडा कम हुन्छ भनी घाँटी सेक्थ्यौ यै मायाले,
आज माया पिच्च थुक्यौ मन्जन त्यो बबुल सरि !!
मेरो माया उनान्सय तिम्रो हुन्थ्यो सय सँधै,
लुटि लग्यौ आज सबै साउले गर्या असुल सरि !!!
(के भन्नु र् खोइ ? तिमी हाँस होउ मै बसुँला रोइ )

जग्गेबाटै भगाउँ भनी तिम्रो बिहेमा गाथेँ राती,
बाउँटो रैछ जेठान मोरो झुण्ड्यायो मलाई तुलसरी !!!
आफ्नो माया अन्मोल रे हाम्रो झारपात अरे,
मिल्काइदियौ रछ्यानमा मेरो माया फजुल सरि !!!
(ल ठीक छ मुइयाँ, रक्षानको फोहोर पनि कम्पोश्ट मल बन्छ भन्ने कुरो तिम्लाई के थाहा? बाले गर्या होस् न बराजुले गर्या होस् खेती )
पाको मायाँ राखेँ मैले जतन गरी मनभित्र,
थुकिदियौ तिमीले त्यो दाँत माझ्ने गुल सरि !!
(गुलले दाँत माझ्दा दाँत बलियो र मजबुत हुन्छ भन्ने पनि थाहा छ भने किन यस्ती अबुझ भकी मोरी ?)

No comments:

Post a Comment

निम्तो

गएको  चैत १८ गते घन्टौंदेखि पर्खंदै थिएँ माइक्रो, एक्कासी ऊ मेरा अगाडी झुल्क्यो ! ट्राफिक जाम पनि त्यही बेला हुनुपर्ने, अलि अगाडि बसल...